Recenze: Navždy spolu

17. července 2014 v 16:14 | Betty Liss♥ |  Recenze
The Vow (2012)
Romantický/Drama
Michael Sucsy (Režie)
Channing Tatum (Leo), Rache McAdams (Paige)
...
Film, natočený podle skutečné události, vypráví příběh mladého manželského páru. Paige a Leo se nadevše milují, ale jejich lásku ohrozí autonehoda. Paige ztrácí paměť a pamatuje si vše do doby, dokud nepoznala Lea. Ten se snaží, aby si na vše vzpomněla. Na všechny krásné chvíle, které spolu prožili a jejich lásku. Naneštěstí se do všeho zapletou Paiginy rodiče, kteří se snaží udržet doma svou holčičku.

Film Navždy spolu se mi moc líbí. Je smutný i veselý. Je tam pro co brečet, pro co se smát. Když jsem se dozvěděla, že je natočen podle skutečné události, o to víc jsem se chtěla na tento snímek podívat. A stálo to za to. Kdo má rád romantiku, příjde si na své. Vím, že když se tvoří film, nikdy není scénář přesně podle pravdy. Ale u tohoto filmu se mi moc líbila ta přirozenost. Žádné přehnané věci, které by se ve skutečném životě nemohly stát. Líbí se mi i herecké obsazení. Zvlášť Channing Tatum se do své role krásně vžil. A nebudeme si lhát... Je prostě sexy :3 :D

Hodnocení na čsfd.cz:

72%

Miluju některé komentátory :D například:
,,DOUFÁM, ŽE JEDNOHO DNE TĚ BUDU MILOVAT STEJNĚ TOLIK, JAKO TY MĚ"...,,UŽ JEDNOU JSI PŘIŠLA NA TO, JAK SE TO DĚLÁ. A PŘIJDEŠ NA TO ZNOVU"...../// Když se střetne teorie o větší šanci početí při píchání v autě s tou o síle nárazu, mohlo by se zdát, že všechna romantika půjde stranou (zlí jazykové by řekli - do prdele). Pravda, vzpomínky jsou jako živé.... romantika v každým okýnku, láska mezi kapkou deště, vzpomínka jak tenkrát....ona je sladká, on miloučkej....až mám dojem, že si vidět tolik lásky ani nezasloužím (vlastně nezasloužím...). Tak kámo, ,,čo bolo to bolo", máš tady holku, co ztratila část vzpomínek - bohužel tu, ve který seš ty! Je čas začít znova, tak nějak od píky (ať už si pod tím představujem cokoliv)! A nebude to lehký, páč tahle slečna zdá se bejt trošičku kráva. Sranda? Ne, ale nevadí. Sladká romantika jde naštěstí fakt do prdele, hlavní roli má mozková lobotomie a mě baví Leovi fandit v boji za znovuzískání její lásky. Ch. Tatum je fajn, i když nikoho nemlátí, soundtrack mě neuráží, stejně jako romantika vztahu, kterej vlastně teprve začne. Zřejmě na to nebudu čumět 5x měsíčně, ale projednou.... ///NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT:1.) Chci přimět svoji manželku, aby mě znovu milovala (ty vole, tohle není sci-fi. Jdi radši k terapeutovi). 2.) Miluju filmy inspirovaný skutečným lidským osudem. 3.) Thx za titule ,,Sabreyn". ///PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ne.
Napsal Fr (2.4.2012)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.